Den 19-20 augusti finns vi på plats under Mellanskogselmia i Sala. Temat för året är ”Hållbarhet- från klimat till skogsägande”. Kom och besök oss i vår monter nummer 68.

Kategorier: Holmen Skog , Om skog

2016-07-07

Under två dagar har du möjligheten att träffa våra trevliga virkesköpare och få råd i skogliga frågor. Passa även på att upptäcka vår nya app för din skogsbruksplan, ”Min skog Holmens skogsbruksplan”. Du kan även titta lite närmare på slutavverkningsdrivaren, Komatsu X19 en prototyp som finns på plats.

På MellanskogsElmia träffas skogsägare, entreprenörer och andra landsbygdsföretagare under två intensiva dagar för att uppdatera sig på tekniken, delta i föreläsningar och träffa likasinnade.

Läs mer om Mellanskogselmia på www.elmia.se

Välkommen!